Svenska fotbollsförbundet

svenska fotbollsförbundet

IdrottOnline Förbund för SvFF. Sidan kommer endast att vara en för Svensk Fotboll intern sida för administration av Idrottslyftet och liknande idrottsgemensam administration. Egna nyheter. Idrott Online för SvFF. SvFF har nu en egen administrativ sida i Idrott Online. Läs mer · Fler nyheter. Nyheter från RF. Svenska Fotbollsförbundet (SvFF) grundades den 18 december och är Sveriges största specialidrottsförbund med uppgift att främja och administrera den organiserade fotbollen i Sverige, och att företräda den utanför Sverige. Svenska Fotbollsförbundet är anslutet till Sveriges Riksidrottsförbund (RF) samt till. Kontakta oss. Svenska Fotbollförbundet. Box SE 23 Solna. Tel: + 09 Fax: + 09 E-post: [email protected] Besöksadress: Evenemangsgatan 31 (Lunchstängt ). svenska fotbollsförbundet

Svenska fotbollsförbundet Video

Ramon Svenska Fotbollsförbundet Ordförande är sedan Karl-Erik Nilsson. I januari blev mästerverk tillfrågad att Ring 11 11 Läs mer. Logga in eller Skapa konto. Förlustaffär för fotbollen — nu säljs produktionsbolaget. Umbro är Svenska parody xxx materialsponsor sedan