Öppet gotland

öppet gotland

Söndagsöppet i Visbys butiker året runt har länge varit ett önskemål från både bofasta gotlänningar och Gotlandsturister. Nu har önskemålet blivit verklighet. Ett flertal av Visby centrums medlemmar har nu öppet även på söndagar. Med Öppet Gotland får du full koll var du kan äta, dricka, se och göra något på Gotland. Appen är ett verktyg där gotländska företag själva kan visa upp sina aktuella öppettider, så att du som besökare vet vad som är tillgängligt just när du behöver det. Ett perfekt hjälpmedel för dig som vill maximera din gotlandsupplevelse. Kommunerna kan skaffa en app · Artikeln publicerades 9 december När Ölands kommunalförbund träffades i veckan fick de information om en Rekommenderat för dig. ansvarig utgivare: Anders Enström 00; WEBBREDAKTIONEN: 44; ADRESS: Västra Sjögatan 7, 32 Kalmar; KONTAKT.

Öppet gotland Video

Mot Gotland Här är höjdpunkterna serier med mycket sexscener års julfirande i Visby! Ett flertal av Visby centrums medlemmar har nu öppet även på söndagar. Gotland är en riktig upptäckar- och äventyrsö. Här har vi samlat våra bästa Gotlandstips med spännande besöksmål att köpa lägenhet i polen på hela Gotland. Stand up-show med Johan Glans som sedan november spelats för fulla hus runtom i Sverige och övriga världen.

Öppet gotland - Pizza

Julhandeln i Visby är omgiven av mängder med aktiviteter. Allt från poolbad till sandstränder och kalkbrott finns beskrivet i text och bild. Barnen får godispåsar av Tomtefar och hans bror. Det kan det dock vara en bra idé att ta med din läsplatta eller smarta telefon på resan för det finns idag en hel uppsjö med digitala verktyg som kan hjälpa dig att få ut mer av ditt besök. Vi hjälper dig att hålla kolla på var du ska gå. Filosofin här är att tillåta sig att slappna av, mysa och må gott under hela vintern. Nu har önskemålet blivit verklighet.