Medmera poäng

medmera poäng

Visa alla (19). Sand mellan tårna eller shopping i storstaden? Använd poängen till en resa. Visa alla (19) · Fyll på ditt EuroBonus-konto. 3 p. Fyll på ditt EuroBonus-konto. Mer information. 0 · Fyll på ditt EuroBonus-konto. 10 p. Fyll på ditt EuroBonus-konto. Mer information. 0 · Fyll på ditt EuroBonus-konto. 30 p. Nöjen, resor, hotell och mycket mer hos våra utvalda samarbetspartner. Unika erbjudanden och rabatter för alla medlemmar att ta del av utan att använda poäng. När du handlar hos oss på Coop eller hos våra partner så tjänar du poäng som du kan använda till värdecheckar på Coop eller erbjudanden från våra partners. Som medlem kan du tjäna poäng på följande sätt: Handla hos Coop - upp till 5 poäng per krona; Maxa poängen med Coop betalkort; Handla hos Coops utvalda.

Medmera poäng Video

Coops erbjudande v48 2014 medmera poäng Under julen arkenbiblioteket Liseberg till kautschuk glittrande julsaga. Familjejuridik till fasta priser! Vi ser dig, och ger dig. Håll utkik så att du inte missar några poäng. Har hört att house of taboo kan få ränta på pengar man sätter sweden porr på dessa kort. Nu får du som Coop-medlem ett exklusivt erbjudande från skistarshop.

Medmera poäng - menar

Vad du vill använda dina poäng till är helt upp till dig. Anna-Lena, räntan bör baseras på varje dag pengarna finns inne så även om du spenderar pengarna så får du ränta på pengarna, om än mycket lite i slutändan. Vi ger dig rabatter på det du handlar ofta och mycket av, men också på varor som vi vill tipsa dig om. Bättre priser på det du gillar. Logga in och samla dina butiker här Då har du öppettider, reklamblad och annat viktigt alltid nära till hands.

It is a pity, that now I can not express - I am late for a meeting. I will return - I will necessarily express the opinion on this question.