Svensk kriminal

svensk kriminal

Denna översikt innehåller alla Netflix Kriminalserier, TV filmer och serier. Netflix innehåll uppdateras med flera nya Kriminalserier, TV filmer och serier varje månad. För närvarande är den bäst rankad titeln i denna kategori med ett betyg av 4,5, Peaky Blinders. Svensk kriminalserie som bygger på Arne Dahls populära böcker om A-gruppen. Johan Falk Kriminalare/Thriller. Följ polisen Johan Falk som återvänder till Göteborg efter att ha jobbat i fem år vid Europol i Haag. Han har fått en tjänst på en framgångsrik specialenhet, GSI - gruppen för särskilda insatser. Där ska han och. Rebecka Martinsson. Efter SVT:s mästerliga ”Midnattssol” kommer nu nästa svenska kriminalare i Kirunamiljö. Den här är baserad på Åsa Larssons deckare om Rebecka Martinsson – närmare bestämt ”Det blod som spillts”, ”Svart stig”, ”Till dess din vrede upphör” och ”Till offer åt Molok”. Ida Engvoll – som.

Svensk kriminal Video

Ärliga Blå Ögon - Del 2 av 6 av Tv-serien

Svensk kriminal - fljer alla

Vad är grejen med Netflix prishöjning? Här tipsar vi om fyra mörka favoriter som varje mysterieälskare bör ha sett. I nöd eller lust. Himlen är oskyldigt blå. Jag vill ta emot Familjelivs medlemsbrev. Var inte familjeåterföreningen dramatisk nog?