Piratebay..se

piratebay..se

Nätadresserna bakom fildelningssajten The Pirate Bay ska bli svenska statens ägo. Det slog hovrätten fast på torsdagen. Domännamnen Thepiratebay. 1 Teknik; 2 Ideologi och publik profil; 3 Ekonomi; 4 Rättegången mot The Pirate Bay. Andra stämningar och rättegångar. 5 Förundersökningsprotokollet i Arbogamålet; 6 Den ej genomförda försäljningen till Global Gaming Factory X; 7 Nedstängning och återkomst –; 8 Se även; 9 Referenser. Noter. I maj förra året klubbade Tingsrätten att The Pirate Bay-domänen associazioneitalia.info skulle överlåtas till staten. Fredrik Neij, en av The Pirate Bays grundare, överklagade Tingsrättens dom rätt omgående då han ansåg att det inte är rimligt att beslagta en domän för att ett eventuellt brott har begåtts där. Stiftelsen för. piratebay..se

Piratebay..se - flesta

Aktiespararnas representant begärde att GGF skulle ordna möte med Aktietorget och honom för att häva handelsstoppet så att affären kunde genomföras. Stockholms tingsrätt avslog dock den 28 juni denna begäran. Tingsrätten ansåg också att stiftelsens företrädare måste ha insikt om att domänmannen används till brottslig verksamhet och att stiftelsen genom att fortsätta att tillhandahålla domännamnen har främjat brottsligheten. Den 17 april dömdes de fyra ansvariga bakom sajten till 1 års fängelse vardera samt ett skadestånd på 30 miljoner kronor. Är du säker på att du vill logga ut? Högsta domstolen tar inte upp Pirate Bay-målet för prövning. Därför är Danny Saucedos lögner om cancer livsfarliga.