Malmöborg

malmöborg

88 Förra året gick företaget med vinst. Det sitter lika många kvinnor som män i styrelsen. Företaget har 14 anställda och omsätter 24,9 miljoner. Malmö ​Förvaltaren Malmöborg har sagt upp fem hyresgäster på en adress vid Davidshall i Malmö. Enligt Malmöborg hade de fem hyresgästerna i januari en sammanlagd skuld för obetalda hyror på kronor. Därför har man vänt sig till hyresnämnden för att få dem vräkta. Ärendet prövas imorgon. Vi har vår bas i Malmö men förvaltar fastigheter i flera orter i Skåne.

Nelly har: Malmöborg

Gmt stockholm 763
Le mans 2018 Lilchiippy
Malmöborg 289

Malmöborg - Giro

Då har hyresgästerna tre veckor på sig att återvinna kontraktet genom att betala skulden. För en av hyresgästerna rör det sig om fem försenade inbetalningar. Andreas Persson tycker också det är märkligt att uppsägningarna inte föregåtts av några varningar. De där tio dagarna gällde visst inte trots allt. Citera oss gärna men glöm inte ange källan. Det enda hyresgästerna fått är betalningspåminnelser.

I consider, that you commit an error. I can prove it. Write to me in PM, we will communicate.